Πρόστιμο 150.000 ευρώ στην Lidl για τη "θύελλα" με τα αμνοερίφια το Πάσχα

Πρόστιμο 150.000 ευρώ στην Lidl για τη `θύελλα` με τα αμνοερίφια το ΠάσχαΜετά τη θύελλα που είχε προκληθεί το Πάσχα με τις τιμές των αμνοεριφίων από τα σούπερ μάρκετ Lidl ήρθε η ανακοίνωση από το υπουργείο Ανάπτυξης και...
συγκεκριμένα τη Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή της Γενικής γραμματείας, σύμφωνα με την οποία επιβάλλεται πρόστιμο στην εταιρεία της τάξεως των 150.000 ευρώ.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, οι συγκεκριμένες κυρώσεις επεβλήθησαν μετά από τις καταγγελίες καταναλωτών από τις οποίες διαπιστώθηκαν παραβάσεις ως προς το γεγονός ότι η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση για αγορά προϊόντων (αμνοερίφια) κατά την Πασχαλινή περίοδο σε μια δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή χωρίς να κάνει γνωστή την ύπαρξη εύλογων λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, με αποτέλεσμα την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ως προς την διαθεσιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος.

Σημειώνεται ότι κατά των αποφάσεων επιβολής προστίμου, χωρεί η άσκηση ενδίκων βοηθημάτων ενώπιον των αρμόδιων Δικαστηρίων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Τι έλεγε η εταιρεία τότε
Η Lidl Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της τα εξής: «Την παρούσα εβδομάδα, η Lidl Hellas διαθέτει στα καταστήματά της σε προσφορά διαφόρους κωδικούς συσκευασμένου νωπού αρνιού. Συνολικά, η Lidl Hellas έχει προγραμματίσει να διαθέσει περίπου 190.000 κιλά νωπό αρνί στην ελληνική αγορά. Η ποσότητα αυτή είναι περίπου 14 φορές μεγαλύτερη, σε σχέση με τις ποσότητες που είχε διαθέσει πέρυσι στην ελληνική αγορά, την αντίστοιχη περίοδο.

Ο προγραμματισμός έχει γίνει με τέτοιον τρόπο, ώστε τα καταστήματα να μπορούν να προβαίνουν από 13/4 μέχρι 19/4 σε πολλαπλές παραγγελίες/προμήθειες.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα προέρχονται από πιστοποιημένο Έλληνα προμηθευτή. Οι διαδικασίες, που ακολουθούνται κατά την παραγωγική διαδικασία, υπάγονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Τα αποτελέσματα αυτών επιβεβαιώνουν την άριστη ποιότητα του εμπορεύματος.

Η αποδοχή στα συγκεκριμένα προϊόντα στις αρχές της εβδομάδας ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας. Σας ζητούμε συγγνώμη για όποια αναστάτωση προκλήθηκε κατά την προσφορά των συγκεκριμένων προϊόντων».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το krini-kalamaria δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών και ως εκ τούτου δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω του e-mail επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Υβριστικά σχόλια δεν θα δημοσιεύονται

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...